وقتی دلت برای یه نفر تنگ میشه چیکار میکنی؟
| اتمام مسابقه | 1402/10/22 |
| ظرفیت مسابقه | 30 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
بهش فکر میکنم و توی افکار و اون خاطره های کوچولو غرق میشم... آهنگ گوش میدم که اعصابم آروم بگیره😅
یکی هست همیشه دلتنگش میشم ولی خودش گفته بود دلتنگم شدی به ماه خیره شو ویاد من بیوفت منم به ماه خیره میشم🥲❤
هم برا ی زندگی دا غون خودم زار می زنم بعد می گم همین وضعه فقط توی همچین واقعه نیوفتادی برنده نشدم تازه کارم حمایت؟
میرم پتومو بغل میکنم
آهنگ ملایم یا غمگین گوش میکنم
من گریه میکنم تا اروم شم اگرم بشه پیداش میکنم
ميرم أتأقلم گوشى رو بر ميدارم به عكس اش نگاه ميكنم و …
میرم تو تختم قایم میشم و اھنگ گوش میکنم:)
گریه کردن و دیدن فیلم احساسی، با کسی که باهاش راحتم دردودل میکنم، پیانو میزنم
میخوابم :)
از قدیم گفتن اهنگ دوا هر دردی
گریه می کنم بعد میام تو تستچی یکم میم و توییت طنز نگاه می کنم دیگه حالم خوب میشه🧃🍩🥑
فیلم نگاه میکنم بهش زنگ میزنم گریه میکنم به این فکر میکنم که اون ولم کرد پس وقتمو براش هدر نمیدم وقتی اینا جواب نمیده میرم تو خیابون و خیال میکنم کنارمه و محکم بغلم کرده
شب توی اتاق تاریک یا زیر پتو در حالی که آهنگ We are bulletproof از بی تی اس (هر آهنگی باشه که وایبشو بده و یا بی کلامه) رو گوش میکنم گریه میکنم.... بیصدا
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)