انتشار: 2 سال پیش 73 شرکت کننده تمام شده
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (45)
  • ببخشید ادامه پیام:
    همه‌مون یه روزی میریم و �ا هم با نژادپرستی به هیچ جایی نمی‌رسید
    نژاد پرستی شما داره به آیدل‌های ما آسیب می‌رسونه پس لطفا دست نگه دارید و بیاید با همدیگه یه سرزمین بدون ظلم و فساد داشته باشیم

  • آهای مردم آهای اونایی که نژاد پرستی می‌کنند من یه دختر از ایرانم و به این باور دارم که � دختری توی جهان می‌تونه به آرزوهاش برسه و هیچکس هم نمی‌تونه مانع جلوی اون دختر بشه مایک بی تی اس و بلک پینکو دوست داریم هیچ فرقی با اونایی نداریم که بیلی آیلیشو مایکل جکسونو دوست دارند ماهم
    نده‌ایم و مثل شما داریم زندگی می‌کنیم اما عقاید و نظر های ما با شما فرق داره این دلیل نمی‌شه که ما وطن فروشیم اون اون هفت تا پادشاه ما هستند و اون چهار تا ملکه‌های ما مردم سیاره زمین اینو یادتون باشه که هممون یه روزی میریم

  • صبح بخیر،به نظرم اگه کل جهان دنیامو می‌شنید باید نامجون رو صدا می‌کردم و می‌گفتم عزیزم، من در ایران وجود دارم و توان مالی برای اومدن به کنسرت ندارم، خودت یه دعوتنامه و بلیط مجانی برام بفرست دورت بگردممم، تازه به شوگا هم می‌گفتم دلم براش تنگ شده:)))

  • سپاس یزدان دختر ایرانی ام
    از نژاد و تیره ی ساسانی ام
    به کوروش به ارش به جمشید قسم
    به نقش و نگار تخت جمشید قسم
    یگانه پرستم، اهورائیم
    ز بد گوره های جهان عاری ام
    به کردار و پندار نیکو منم
    شاه ایران...دختر کوروش منم!
    اینو میگفتم🌚💖

  • میگفتم ایران را بمباران کنید😂😭

  • بیشتریا گفتن نژاد پرست نباشیمم هه خنده داره😂😒
    از شدت عصبانیت خندم میگیرع چون اغلبتون خیلی به کره ای و چینیا علاقه دارین ولی اغلب اونا نژاد پرستن برا همینم میگفتین نژاد پرست نباشیم روی صحبتتون با اوناست اما بهتره فقط حرف نزنید عمل کنین ایران خودش دومین رتبه نژاد پرستی ت جهان بعداز المانو داره اینقد ک بین مردم اتباع فرق میزاریم ک هیچکدوم از کشوارا نمیزاره الکی این حرفارو نمیزنم امروز توی مترو یه دختر بود که پلیس داشت بخاطر اینکه اتباعه بیرونش میکر.!
    اول یه نگاهی ب خدتون بکنید به قضاوت کنین..!(:

  • میگفتم: عاو عاو عاو عاو😂

  • ظرفیت پر شده جوابو اینجا میگم:
    ترجیه میدم که سیم میکروفون رو قطع کنم تا حتی برای ثانیه ام که شده دنیا هیچ صدایی نشنوه.
    یک جمله سکوت.

  • هعیییییی
    بی تی اس 💜

  • سکوت می کنم که این سکوت منطقی تر است

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.