انتشار: 3 سال پیش 23 شرکت کننده تمام شده
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • میدونید کسی که یک شخصی رو دوست داره ولی طرف یذرم بهش اهمیت نمیده چقدر سخته ولی اون طرف هنوزم سادقانه دوسش داره این عشقه حقیقیه

  • نمونه کامل خودم: به دختره اعتراف کردم منی ک اصن کراش حالیم نبود بعد بهم میخنده میگه برو دنبال بازیت🌚💔

    • بعضیا لیاقت دوست داشتن ندارن

    • هعی مخ میزنن بعد دو قورت نیمشونم باقیه😐😂

    • والا 😂

    • هعی😂🔫

  • زمان همه چی و حل می کنه؛
    سخته اما نشدنی نیست💙🫧

  • بهش ميگم گياه زياد ضرر داره

  • واکنشم اگه یکی بگه دوستت دارم

    چییی چرا مننن ایسگاههههه دروغ خوبی بود داش

  • به نام خدا خودم دوس پسر دارم (ندارما اما دروغ برا این موقعا بد نی)

  • من ک اگه بودم............اول باور نمیکردم،میدیدم داره کشش میده دس بر دار نی، یذره زمان میدادم تا ببینم عاشقش میشم یا عشقش واگعیه یا کیکه¿¡بعد ک باش بیشتر اشنا شدم و خودشو بم ثابت کرد یا رابطه شروع میکنم یا بازم اگر نشد خیلی محترمانه ولی ساده براش توضیح میدم و میگم بت علاقه ای ندارم🌚🧤

    • چقدر زیاددددد اوووو
      من بش میگم= درتو بزار داداش

  • عکس >>>>>

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.