ادامه اش با تو
| اتمام مسابقه | 1402/04/07 |
| ظرفیت مسابقه | 28 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
یه صندلی با خودم میبردم و غروب خورشید و تماشا میکردم🌑
خب شاید یه دونه میکاشتم تا شایددد در بیاد که محاله ولی خب بازم این کارو میکنم. شاید یکم از خاکشو بردارم تا بعداً ببینم ماه چه طعمیه. در کل هیچ کدوم از کارایی که میکنم آدمیزادی نیست.
کلی اطراف رو نگاه میکردم و اگه میشد کلییییی عکس میگرفتم ...بعد یکم راه میرفتم و یکم مینشستم .... بعدش دلم میخواست برگردم زمین بشینم گربه بازی کنم و اینا😐👌
اگه یه روز میرفتم ماه تا ابد همونجا تک و تنها میموندم و غروب و طلوع خورشید با سیاره های دیگه رو نگا میکردم
بهترین دوستمم میبردم و دیگه برنمیگشتم:)))
کفشو ماچ میکردم نمد چرا 😐🤞
کل ماهو میپریدم و یکم از خاک ماه برمیداشتم
زندگی خودمو داشتم...
با خودم بودم:))).........!
تاریکهههههه کورررر شدمممممممم
چک میکردم منبع اکسیژنم پره یا نه بعد به احتمال زیاد دستم میخورد شلنگ میکند 😂😂😂😂😂
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)