خودم لخت و شلاقی نیلی سیر طبق عکس
| اتمام مسابقه | 1402/03/07 |
| ظرفیت مسابقه | 35 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
اینننن با همین فرم و رنگ
ایهیم راره :> نذارین برنده شم جیغ میزنم .
این آرزو هممونه....
همینی که هست(پر پشت، نرم،موجی)فقد بکم بلند تر
اینجوریح
Wolf cut
تصویر گویاست
صاف که هستن دوست داشتم رنگش روشن تر بود
همین توری که هست ترکیب قهوه ای و خرمایی و لخت و متوسط ....😀
اینجوری 🙂
لخت و لطیف و بلند 🪄
موهام فره ولی دوست داشتم فر یک دست باشه چون وز قاطی داره وقتی موهامو به هزار زحمت شونه میکنم شبیه شیر ژیان میشممم جای من نیستین ک درک کنین 😭😂
جادویی یجوری ک هروقت بخوام کوتاه باشن هروقت بخوام بلند
لخت لخت(یکم موج داره موهام) بلند و مشکی(مشکیه ولی کوتاه) قارچی کم پشت میداشت و نرم بود(الان معمولیه:/
لخت و نرم و نازک و روشن تر.. الان دقیقا یچیزی برعکسن فر و زبر نیست خدایی ولی کلفت و تیره است..
من موهام صاف و بلند هست ها ولی دوس داشتم رنگشون سورمه ای باسه😁😁
پسرونه؛
قهوه ای روشن و حلقه ای تا کمر😍😍
فر ریز ریز تا تک پا
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)