من یه گرل هستم ۱۶سالمه باهمه مهربونم، خجالتیم،درس خونم، کم حرفم،کیوتم،یکم مغرورم حالا بگو منچه شکلیم ،گرل خوبی هسنم یابد
| اتمام مسابقه | 1401/10/05 |
| ظرفیت مسابقه | 100 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
به نظرم تو خودتی.....
از شرکت مخابرات تماس میگیرم خدمتتون ... برقا رفته میتونیم از برق چشاتون برا روشن کردن کهکشانمون استفاده کنیم؟؟😔😗
یه دختر خانم مهربون
عام خب بنظرم یه گرل خوبی خیلی خوب که بعضی وقتا ادای بد گرلا رو درمیاری خب ولی با اینکه شناخت کاملی ازت ندارم و حتی ندیدمت بنظرم شبیه فرشته هایی امیدوارم همیشه همینطور باشی
جسمت مثل یه انسانه اما قلبت مثل یه فرشته میتپه
از بیرون سرد و مغرور از درون مهربون و خونگرم
خیییلییی خیییلییی خوبیییی
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کی برنده هست؟