تمام شده
سلام حالتون چطوره یه مسابقه نقاشی داریم از هر کسی که دوست دارید یا هر چیزی که دوست دارید رو بکشید و من هر کدوم کسی که زیبا تر کشید برندش می کنم این رو هم بهتون بگم که همتون زیبا می کشید اما ما یه برتر انتخاب می کنیم
| اتمام مسابقه | 1401/03/20 |
| ظرفیت مسابقه | 100 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
نقاشی ی بنده
🥰🥰🥰🥰🥰
خودت بهتر می دونی از اینترنت نیوردم لایک کنیننننننننننننننننننننننننن
بفرمایید
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
صلام بانيـ هام🧜🏻♀️🪄
تو پيج من همه اينا پيدا ميشه👇🏻🧜🏻♀️
اديت🧜🏻♀️
روتين روزانه🧜🏻♀️
اطلاعات كره جنوبيـ🧜🏻♀️
ايدل ها🧜🏻♀️
كيدراما🧜🏻♀️
سرگرميـ🧜🏻♀️
بفالو🧜🏻♀️
بچه ها برنده اکانت armi blink هست مبارکهههههههه 🥳🥳🥳🥳
روژی برو تو مسابقه های من بعد اونجا میفهمی چطوری برنده رو اعلام کنی 🤦🏻♂️🤦🏻♀️
هانا برنده رو اعلام نمی کنی ؟
اری علام می کنم
راستی داستانمونو پاک نکنیااااااااا
کیییییییییییییی ؟
روژی عکس پروفت عوض بنما
چرا قلب شکسته گذاشتی زود برش دار ببینم گروهمون دبیو کرد الان باید خوشگلا باید برقصن بزارییییییییییییی
نه جدی چی شده چرا قلب شکسته گذاشتی اونیییییی
ما دو تا هیونگیم من 20 تو 21
اون دو تا عضو یکی 15 یکی 16
خب مگه قلب شکسته مشکلش چیه
بعد من ۱۸ سالمه ستون
اها 18 سالته هییییییییی فک کردم اخه ... بیخیال من هیونگتونم
اخه انگار از چیزی ناراحتی
نه از چیزی ناراحت نیستم
خدایاشکر
هانا تو داری 200 تایی میشی من 800 تاییییییییییی
من دارم 200 تایی می شم ( البته امبدوارم )
روژدا می دونستی عکس مسابقرو قبلا من کشیدم
افرین
شرکت کردم
ممنون