های امیدوارم حالتون خوب باشه تو این مسابقه میخوام بدترین سوتی که تازگیا سر کلاس حضوریت دادی جلو معلما و استادا و همه کلن رو بنویسی شاد شیم (شاید خودمم ی چی بنویسم اخه کلن از اول سال چ حضوریش چ آنلاین سوتی زیاد دادم)
| اتمام مسابقه | 1401/03/27 |
| ظرفیت مسابقه | 50 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
یبار پای تخته سیاه نوشتم fuck 😂😐💔 ماژیک مال دوستم بود و بعدم معلمم اومد خواستم پاکش کنم که دوستم گفت بدبخت این ماژیک ماندگاره😂😐💔
والا من کلا بچه ی ساکتیم تو کلاس😂😐💔یه سوتی داده بودم چلو استاد شیمیم که فکر کنم برات گفتم ولی باز اینجا ميگم😂💔:زنگ تفریح بود و من رو صندلی معلم و دوستمم روی میز معلم نشسته بود...بعد استاد شیمیمون که آقا تشریف دارن،از جلوی در کلاس رد میشدن و مارو دید😐😐😂💔من اصن نميدونم این نمیتونه صاف جلوشو نگاه کنه😂😐😐❓حتما باید کلاسارو دید بزنع؟😂💔خلاصه مارو دید و وارد کلاس شد و همينطوري با خنده ای که سعی میکرد پنهونش کنه نگامون میکرد😂😐💔مام سریع عينه چی رفتیم جامون نشستیم😂😐💔👐
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)