❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
| اتمام مسابقه | 1401/02/16 |
| ظرفیت مسابقه | 30 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
مثل دازای ام فک کنم😁💙 اخه دوستام میگن که کیوتم🥰 با حالم.خودکشی دوست دارم😐و دوست دارم با دوستم خودکشی کنم🥲💙 خب دیگه بلایک تا برم خودکشی کنم😂💙
نمیدونم اما بهم میگن خیلی جنگی هستم😅😅😅😅خودم هم دوست دارم برم میدان جنگ 😆😆😆و بجنگم و اگه دوستام تویه درد سر بیوفتن نجاتشون بدم🗡🗡🗡😁😁شاید هم شبیه میکاسا باشم
اخلاقم شبیه هوتارو توی انیمه ی به سوی جنگل کرم های شب تابه 😍❤️❤️💕من زیاد انیمه ندیدم ولی خیلی این انیمه رو دوست داشتم عاجی جونم😘😘❤️❤️❤️❤️
مثل اومارو چان چهره ی من تو خونه تنبل و شکمو هست😂 و چهره ی من بیرون از خونه خوشگل و درسخون و خلاصه خیلی شبیه اومارو هستم😁
شبیه ارن یگر😏
من شبیه ساتورو گوجو ام از بس کارمدرسته😎💜🙌🏻
بل هم حساب میشه اگه حساب میشه بل عکسش هم روی پروفایلمه
اخلاق من شبیه اخلاقه 😐😂
این عوجل🤌🏻💞
بنظر خودتون دست پا چلفتی ترین و الزایمری ترین شخص توی چه انیمه ایه؟؟ اگه گفتین فالو میشید
اخلاقم شبیه زیکه برا همین روش کراشم وقتی دیدمش حس عجیبی بهش داشتم و وقتی داستانشو فهمیدم تعجب کردم که چقدر شبیه منه😍😍😍😍
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نزوکو چان😶🙌🏻
و یه ذره هم یوسانو😶🙌🏻
نزوکوی منیییی
😇❤️
من عاشق جفتشونم خیلی باحالن😃🤤😍😍❤❤❤
سلام آتسوشی جونم میشه تویه مسابقم شرکت کنی
اگه بخوای اگه هم نمیخوای اشکار نداره❤🧡💛💚💙
سلاااام😍😍😍❤❤❤❤
باشههه حتماااااا دیزی جونم☺❤❤❤❤❤❤❤❤❤