به روایت تصویر:به سوال جواب بدید و اگه دارید. داستان دوستیتون رو تعریف کنید و بگید چند ساله دوستید•-•🌧🍓
| اتمام مسابقه | 1401/01/05 |
| ظرفیت مسابقه | 50 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
اوهوم دارم خیلی صمیمی ۱۱ سال باهم دوستیم از یک سالگی از طرف پدر هامون باهم آشناشدیم خیلی با هم صمیمی هستیم در حدی که سلاممون ب کلمه ف..ا..ک خلاصه می شه اگه تو هم همچین دوست هایی داری بلایک
خواهر که ندارم،ولی یه رفیق دارم که دقیقا مثل خواهرمه اما خب بازم نمیتونم همه چیزم رو بهش بگم تا حدودی میتونم بگم و به تنها کسی که همه چیزمممم رو میگم خودمم
آره داشتم دروغ نیست ۹ ماه ازم کوچیک تره من ۹ ماهم بود رفتیم دیدنش با خانوادهم از اون موقع تا الان که ۱۰ سالمه باهاش دوستم امسال هم من از اون شهر اومدم بیرون دلم براش تنگ شده💔😭 TARLANدوست دارم
من دوست معمولیم ندارم چه برسه صمیمی 😐
باباهامون باهم دوست خیلییییی صمیمین:) منو بورا هم باهم دوست شدیم حدود۱۰ ساله...از یک سالگی:|💕🤧
ارهههه😍🤗
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)