انتشار: 4 سال پیش 53 شرکت کننده تمام شده
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (43)
  • الان به غلط خوردن افتادم
    کلاس پنجم افتضاحه

  • اهم
    من کلاس شیشمم
    ولی بعضی کوچیکترا میگن که من دوست دارم برم دانشگاه نه خاهش میکنم
    از بچگیتون لذت ببرین در ادامه نمیتونین این احساسو تجربه کنین
    پلللییززز

  • دهم😔👌

  • من پنچمم😐

    • چه عالی من میرم چهارم😢

    • خب من خیلی تجربه دارم 😂😐
      تنها کاری ک باید بکنی اینه ک یه کاری کنی معلمت کم بیاره 😂😐

    • الان دارم عین سگ ریاضی چهارم میخونم ابجیم بهم یاد میده از دختر خالم که معلمه می پرسم اصن یه طوریهههه😑😑😑😑😑

    • کی به کی یاد داد؟ 😐😂

    • من به تو😂😂😂😂😂

  • شنیدم سومی راستش منم سومم میای آجی شیم
    اگه آره روشا هستم
    بعد میتونم یکی از تستات رو توی لیست تست اجیام بزارم؟

  • دهمم حعیییی

  • لایک پلیزززززز🍇

  • لاک کنین واسه منو پلیز 🌝

    • نه واقعا، ببین منو واقعا، نه آخه ببین منو واقعاااا؟؟؟ 😐

  • پنجمم که خیلی اسونه😹👐🏻 بسوزیـــــد البته شماها ازم بزرگ ترین پس ولش کن😐🔫😂
    ایشون بری کلاس شیشم میفهمی خواهرم شیشمه:-D

  • تسلیت به همه دانش آموزان😐✨

    • ممنون😔💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.