امیدوارم خوشتون بیادد💘 (ناظر قبلا منتشر شده و فقط کاور رو ویرایش زدیم)
در واقع من با کمک پینترست و یسری برنامه ی دیگه سعی کردم فقط چیدمان رو نشون بدم. مثلا اگه تستچی برنامه بود تازه ترین ها همچین شکلی میگرفت که میتونستید پست ها رو به سبک اکسپلور ببینید یا روی تگ مورد علاقتون کلیک کنید و پستای اون جا رو ببینید.
اینم حالت شکل اکانت ها میشه که زیاد تغییر میکنه و ممکنه ترکیبی از ویسگون و... ، یه قابلیتی هم باهاش میاد که لازم نیست کل پست های خودتون رو نشون بدید و یسری رو نشون میدید یسری دیگه میرن توی اون دکمه / لیست آبی رنگی که ته اکانته. (بخدا اینجا هیچ منظوری از گذاشتن اکانت و پستام نداشتم و هيچکدوم حتی واقعی هم نیستن اینو میگم که فکر نکنید خودمو کاربر خاصی میبینم یا چیزی همه ی ما مثل همیم هرطور که پستا و اکانتمون باشه والا فرقی نداره، من فقط خجالت کشیدم اینا رو به نام یه کاربر دیگه درست کنم چون ترسیدم خوشش نیاد که تو پست من باشه بازم ببخشید اگه فکر میکنید من قصد خودنمایی یا چیزی دارم ولی نه واقعا بدون هیچ هدفی این اسلاید رو ساختم)
بلاگ و خبرنامه میتونه توی اپ جدا بشه مثل این، توی قسمت بلاگ همچین شکلی میگیره که فقط صحبت میکنید و لازم به خوندن چیزی نیست (از عزیزانی که کامنتتون اینجاست عذرمیخوام خیلی رندوم اومدم تو بلاگ و دوتا رو برداشتم بقیه یکم حرفای چیز داشتن🤣😭) و خبرنامه هم با کاور خاص حالت دکمه اون گوشه هست که میتونید برای خوندش بزنید روش.
اینم قسمت گفتگوها که حالت اکانت ها ممکنه مثل توییتر یا اینستاگرام بشه از طرف دیگه اون قسمتی که میگه چیزی نیست هم همینطوری میشه😭🤣
خب خب از اونجایی که کاربر دینا و کاربر W48 هم اینطور پستی ساخته بودن خواستم توی این اسلاید ازشون عذرخواهی کنم بابت ایده ی پست و تمام تلاشم رو کردم که شباهتی وجود نداشته باشه. نتونستم لوگوی برنامه رو طراحی کنم و فقط اینا شدن که اگه کمی جمع و جور بشن برای برنامه هم میشه. در هر حالت خواستم فقط یه پیش فرض ایجاد کنم واسه قسمت های دیگه ایده ای نداشتم ببخشید اگه بد بود.